"Ik ben trots op de groei die VvAA heeft doorgemaakt, maar bovenal trots op de ontwikkeling die onze medewerkers doormaken. Zij maken VvAA.”

Shiraas

Manager

"Ik ben trots op de groei die VvAA heeft doorgemaakt, maar bovenal trots op de ontwikkeling die onze medewerkers doormaken. Zij maken VvAA.”

Shiraas

Manager

Shiraas werkt sinds 2011 bij VvAA: “Een lange tijd, maar voor mij voelt dit niet zo.” Zo heeft Shiraas dan ook verschillende functies binnen VvAA bekleed: “VvAA is een werkgever die ruimte biedt en kansen geeft aan haar collega’s. Je kunt je hier ontwikkelen op persoonlijk en professioneel gebied en tegelijkertijd impact maken binnen je eigen vakgebied.” 

Zo kwam in Shiraas in 2011 bij VvAA werken als manager Ledenservice en kreeg een jaar later ook de verantwoordelijkheid over de afdeling Customer Care: “Hier werkten veel studenten of starters, en ik zie nog steeds een aantal van hen in de gangen rondlopen. Deze collega’s zijn bij VvAA blijven werken en heb ik letterlijk zien opgroeien. Dat vind ik mooi om te zien.”  

Shiraas is daarna als manager Servicedesk gaan werken en werkt momenteel als manager Zakelijke Dienstverlener op de afdeling Sales en Services. Dat VvAA ruimte en kansen geeft aan haar medewerkers, geeft Shiraas ook mee aan zijn teamleden: “Ik geloof in mijn team. De kennis en vaardigheid is op niveau. Hier vertrouw ik ze in. Ik hoef hen niet te vertellen hoe zij hun werk moeten doen. Belangrijkste is dat zij het werk opleveren waar zij verantwoordelijk voor zijn. Ondertussen krijgen zij vanuit mij de ruimte om dit op hun eigen manier te doen.” Ook vraagt Shiraas regelmatig aan zijn teamleden wat zij nodig hebben om hun werk goed te doen: “Dit kan bijvoorbeeld een opleiding op professioneel gebied zijn, maar ook een cursus zijn die juist de persoonlijke ontwikkeling stimuleert.”
Op de afdeling Sales en Services, waar Zakelijke dienstverlening een onderdeel van is, wordt vaak het eerste klantcontact gelegd. Een belangrijke afdeling voor de gehele organisatie. Hier wordt vaak het eerste contact met nieuwe klanten gelegd, maar ook het contact met huidige klanten onderhouden. Het resultaat is dat de collega’s van Sales en Services weten waar ze verantwoordelijk voor zijn: “En ook ervaren dat hun werk ertoe doet. Zij werken aan de toekomstbestendigheid van de organisatie.”

De afdeling Zakelijke dienstverlening is onder leiding van Shiraas flink gegroeid: “Toen ik in 2017 startte bij dit team werkte ik samen met acht accountmanagers. Nu werk ik met zes teams en ca. 50 collega’s.” Shiraas heeft dan ook een doel voor ogen: “Marktleider worden als financiële dienstverlener in de zakelijke zorgmarkt.” Waar VvAA vroeger bescheiden was en het woord commercieel niet eens uitgesproken mocht worden in de gang, ziet Shiraas nu verandering: “We mogen trots zijn op waar we voor staan en waar we voor gaan.” 

Waar Shiraas energie van krijgt? “Het resultaat van mijn werk. Dat rechtvaardigt mijn inspanning. Ik ben trots op de groei die VvAA heeft doorgemaakt, maar bovenal trots op de ontwikkeling die onze medewerkers doormaken. Zij maken VvAA."

Niet de juiste vacature gevonden?

Meld je aan voor onze jobalert. Zo ontvang jij onze nieuwste vacatures die voor jou interessant zijn. 
Weet jij heel goed wat je zoekt? Stuur ons dan een open sollicitatie.

Jobalert aanmaken